الأربعاء، 25 يناير 2012

كلمات اغنية شفت بعينيا حسام حبيب

شفت بعينيا حبيبى معاك
الدنيا ديا وخدنى هواك
انت اللى كنت انا بتمناه
***
اتمنى قلبى يكون وياك 
ولقيت حبيبى حياتى معاك
واكتر من اللى انا بتمنااه
***
عمرى اللى قبلك عدى وراح 
دلوقتى جمبك انا برتاح
حبك فى قلبى ومش هنساه
***
هنعيش يا حبيبى احلى سنين 
من الناس والدنيا مش خايفين
خليك معايا هناااا
***
شفت بعينيا حبيبى معاك
الدنيا ديا وخدنى هواك
انت اللى كنت انا بتمناه
***

هنعيش يا حبيبى احلى سنين 
ومعاك اتمنى اعيش عمرين
يا حبيب حياتى انا
***
من غير ما توصف ليا هواك 
انا قلبى عارف ايه جواك
وبحس بيك حبيبى قوام
***
فى كلام حبيبى ولو قلناه
هيضيع حبيبى الوقت معاه
ما تقولش حاجه كفايه كلام
***
هنعيش يا حبيبى احلى سنين 
من الناس والدنيا مش خايفين
خليك معايا هنا
***
 المصدر : http://masrstars.com/vb/showthread.php?t=379075 - masrstars.com

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق