الخميس، 26 يناير 2012

كلمات اغنية محمد منير جرحى القديم

جدع بلا جاه مرسى الهموم قلبه 
دايما يقول الاه و الذنب مش ذنبه 

دانا لو شكيت وبكيت جبل الحديد حيدوب 
الاوله غربتى والتانيه المكتوب 

جرحى القديم يا غريب انا كنت راضى به 
جرحى الجديد يا حبيب زود لهاليبه

ياهل العرب و الطرب العدل من سيمه
سيته دى ياللعجب وطى و باس ايده

بلدى قصاد عينى قلت اعدلها
يا  مراكبى رسينى ويارب عدلها 

اللى يعاديك تعاديه و تفرجه فنونك 
و اللى يراضيك تراضيه و تشيله فى عيونك 
يا يا يا ياااا يااااااا انا 

وانا هعمل ايه يا ناس و الطبع ليه غلاب 
وحبيبتى بنت الناس قفلت فى وشى الباب 

رضيت بحكمك يارب و الصبر بزيادة 
ظلمونى من غير ذنمب حسدونى بزياده

جدع بلا جاه مرسى الهموم قلبه 
دايما يقول الاه و الذنب مش ذنبه 

دانا لو شكيت وبكيت جبل الحديد حيدوب
الاوله غربتى والتانيه المكتوب
يا يا يا ياااا يااااااا انا 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق