الخميس، 26 يناير 2012

كلمات اغنية محمد منير البعد نار

يا حبيبتى البعد نار .. قلبى داب مالانتظار
الشمس تطلع كل يوم .. وانتى غايبه ليل نهار

انتى فين والحب فين .. قلبى دايب من سنين
لسه بيدور عليكى..  نفسى اشوفك ثانيتين

انتى مش زى الجميع ..  بسمتك لون الربيع 
ضحكتك تجرى فى دمى ..  تبعدى انا مش هبيع 

نبض قلبى يونسك .. مالنسيم انا بحرسك
وانتى غايبه عن عنيا .. كل ثانيه بتلمسك 

روحى طايرة فى دنيتك .. عمرى كله فى سكتك
لسه بحلم يا حبيبتى..  تونسينى بنظرتك

روحى طايرة فى دنيتك .. عمرى كله فى سكتك
لسه بحلم يا حبيبتى .. تونسينى بنظرتك

 انتى مش زى الجميع .. بسمتك لون الربيع 
ضحكتك تجرى فى دمى .. تبعدى انا مش هبيع

انتى مش زى الجميع .. بسمتك لون الربيع 
ضحكتك تجرى فى دمى .. تبعدى انا مش هبيع 

نبض قلبى يونسك .. مالنسيم انا بحرسك
وانتى غايبه عن عنيا .. كل ثانيه بتلمسك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق