الأربعاء، 25 يناير 2012

كلمات اغنية تامر حسنى دايما معاك

ديما معاك لو فى الخيال
حبيبى واقرب حد مهما الوقت طال
وكاني حاسس من زمان 
فى يوم هنبقى لبعض زي ما قلبى قال
***
انا بين ايديك
حلم ولا حقيقه وانت قصاد عنيا
احساسي بيك 
ازاي معاه وصلت انا للدرجه دي
***
انت الوحيد اللى انا اضحي بعمري وحياتي
وسنيني وذكرياتي واتمني اعيش معاه كل الحياه
انت الوحيد اللى انا اضحي بعمري وحياتي
وسنيني وذكرياتي واتمني اعيش معاه كل الحياه
 ***
عارف نفسى توعدني بايه
ميبقااش حبيبى بينا وقت للخصام
شوف ضاع وباقى قد ايه ؟؟ ليه اليوم يضيع فى بعادي عنك؟؟ مش حرام..
***
انا بين ايديك حلم ولا حقيقه وانت قصاد عنيا
احساسي بيك ازاي معاه وصلت انا للدرجه دي
انت الوحيد اللى انا اضحي بعمري وحياتي
وسنيني وذكرياتي واتمني اعيش معاه كل الحياه
انت الوحيد اللى انا اضحي بعمري وحياتي
وسنيني وذكرياتي واتمني اعيش معاه كل الحياه
*****

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق