الأربعاء، 25 يناير 2012

كلمات اغنية شيرين دا مش حبيبى

دا مش حبيبي دا حد تانى
فين رقته وحنيته وخوفه عليا 
فين الكلام الحلو الي قاله ليا
مابقيتش شايفه منه الا يا دوب ملامح
وحتي دي مابقيتش برضو هى هى
دا مش حبيبي
دا حد تانىعامل ملاك الطيب الصافى البرئ
والي زمان فرشلى بالورد الطريق
ماطلعش زي ماكنت انا شايفاه بعينيه *
***
حبيته ليه وازاي ؟؟ قدرت اعمل كدا
كان عقلى فين شكلى عملت فى نفسى عمله
فاكر ياقلبي فى يوم زمان انا قولتلك
ماتحاولش تشوف حقيقه حد كامله

دا مش حبيبي
انا حبيبي كان يبكى قبلى لو يشوف دمعه فى عينيا
وكان حبيبي يتعب مكانى لو فى يوم اتعب شويه

ااااه  دا كااان حبيبي يبكي قبلي لو يشوف دمعه ف عنيه ..
اااااه وكان حبيبي يتعب مكاني لو ف يوم اتعب شويه ..

اهو  دا الي روحى معاه اما الي انا شايفاه دا حد تانى
اهو دا الي روحى معاه  اما الي انا وياه دا حد تاني

***
حبيته ليه وازاي ؟؟ قدرت اعمل كدا
كان عقلى فين شكلى عملت فى نفسى عمله
فاكر ياقلبى فى يوم زمان انا قولتلك
ماتحاولش تشوف حقيقه حد كامله
دا مش حبيبى 
*******

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق